selamat datang

Jumaat, 17 Oktober 2014

apabila Aku Jatuh CINTA

Bismillahirrahmanirrahim....
Assalamualaikum Wbt....

sesungguhnya apabila aku jatuh CINTA...
aku mulai menCINTAi ketenangan....
aku mula mencari CINTA pada kedamaian....
aku mengharapkan CINTA pada PENCIPTA...

sesungguhnya apabila aku jatuh CINTA...
aku mulai benci pada pendustaan...
aku mula benci pada kemaksiatan....
aku mula tenggelam dalam CINTA pada PENCIPTA....

sesungguhnya apabila aku jatuh CINTA....
ku ingin genggam CINTA ini agar tidak tewas...
aku ingin kunci CINTA ini agar tidak terlepas...
aku ingin pastikan CINTA ini akan kekal bersamaku...

kerna...hanya aku mengerti...betapa sukarnya hidup tanpa CINTA dari Nya...
betapa sukar jua untuk meraih CINTA dariNya...
sekali Dia menghulurkan CINTA ini....
akan ku sahut sehingga hujung nyawaku...
walau lelah untuk aku menyempurnai balasan CINTAku terhadapNya....
akan ku ikat hati ini agar tidak akan menyombong dengan CINTA-Nya lagi...
akan ku hargai huluran CINTA-Nya...

kerna Dialah PENCIPTA yang maha penCINTA...cinta yang maha agung...yang tiada tandingan dari seisi alam...

~ikhaeiika~

Tiada ulasan :

Catat Ulasan